پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182357
دلواپسي استاندار از وضعيت نشاط و شادي جوانان!
تاریخ انتشار : 1394/05/07 12:28:33
نمایش : 1506
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نبايد براي جوانان با يک بام و دو هوا رفتار شود گفت: دولت به فکر ايجاد نشاط و اميد براي جوانان است و بايد تلاش کنيم تا جوانان به اين خواسته خود دست يابند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري، در جلسه افتتاحيه گردهمايي سراسري مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: ادقام‌هاي صورت گرفته در برخي از قسمت‌ها باعث سردرگمي جوانان وايجاد يک پارادوکس عميق در بين جوانان شده است.

وي با تاکيد بر ضرورت انتزاع اين دو سازمان از يکديگر و بازگشت به روال قبل  گفت: هر جايي که جلوي ضرر را بگيريم نفع کرده‌ايم .

سليماني دشتکي افزود: هنگام انتخابات، رسانه ها قشر جوان را محور قرار مي دهد، اما در بقيه زمانها، نه تنها به اين قشر توجه نمي‌شود، بلکه جلوي برگزاري کنسرتهاي موسيقي مجوزدار و شرعي که اکثر مخاطبان آن را جوانان تشکيل مي دهند را مي‌گيرند.


وي تصريح کرد: چرابا وجود اينکه رهبر کرسي آزادانديشي اعلام مي‌کند دانشجويان را براي اعلام نظار خود سرکوب مي‌کنند و نمي‌گذارند عقايد خود را بيان کند.

استاندار افزود: چندي پيش در حالي که برخي اصولگرايان با حضور محمود احمدي‌نژاد در چهارمحال و بختياري مخالف بودند، اما مديريت استان با آن مخالفت نکرد و امنيت وي نيز در اين سفر تأمين شد.

سليماني با بيان اينکه جوانان بايد در مراسم‌هاي شادي خوشحال باشند و شادي و سرور کنند افزود: البته اين شادي و سرور بايد طبق اصول باشد و تا جايي که اصول را زير پا نگذارند بايد انجام بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: نشاط اجتماعي که اهبر بر آن تاکيد کرده و دولت و رئيس جمهور خواهان آن است بايد در جامعه نهادينه شود و پارادوکس‌هاي ايجاد شده در خصوص جوانان بايد رفع گردد و برخي از ادقام‌هاي نادرست اصلاح شود.

وي با اشاره به اينکه جوانان علاقمند به نظام جمهوري اسلامي ايران و مطيع رهبري هستند ادامه داد: لزومي ندارد براي رسيدن به خواسته‌هاي خود مواردي را که به نفع‌مان نيست حذف کنيم.

اين مسئول خاطر نشان کرد: مسائل مربوط به جوانان تنها ورزش و مسائل ورزشي نيستند بلکه بايد به فکر ازدواج، تامين شغل و ديگر مسائل جوانان باشيم و رسيدن به اين خواسته‌ها با ادقام ورزش و جوانان ميسر نمي‌شود و با اين کار نمي‌توان به خوبي به مسائل مربوط به جوانان رسيدگي کرد.

سليماني با تاکيد بر اينکه جدايي ورزش و جوانان به نفع جوانان است افزود: جوانان مقوله‌هاي مربوط به خود را دارند و با تفکيک اين دو بهتر به خواسته‌هاي خود خواهند رسيد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نبايد براي جوانان با يک بام و دو هوا رفتار شود گفت: دولت به فکر ايجاد نشاط و اميد براي جوانان است و بايد تلاش کنيم تا جوانان به اين خواسته خود دست يابند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html